myslodivision blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 10.2004

669.jpg

..:: Lurkin’ From The Depth ::..
best + sexy what was it anyway
jean-michel what was it anyway
saw you there what was it anyway
kneel right down what was it anyway
guitar on the ground what was it anyway
lost yr hand what was it anyway
hipsters stand what was it anyway
glitter tongue what was it anyway
gave you a flower what was it anyway
gave you the power what was it anyway
saintly ghost what was it anyway
tingling down what was it anyway
nevermind what was it anyway

666.jpg

..:: Indie W Ogniu ::..

-NOWE-

PaRaGaS (7:16)
przypomnialo mi sie…
PaRaGaS (7:16)
w empiku widzialem plyte „tribute to limp bizkit”
PaRaGaS (7:16)
==;
PaRaGaS (7:16)
a korn wydal „greatest hits”
PaRaGaS (7:17)
niniejszym oglaszam ze oba te typy plyt umarly
PaRaGaS (7:17)
zabite przez te zespoly ==;

—–

-ZADANIE-

froger3 (22:01)
mam zdanie(czyli neutrala z emphasis)
froger3 (22:01)
„she had no sooner moved in, the …”
froger3 (22:01)
o tak
Iza K. (22:01)
ok
froger3 (22:01)
nie wiem czy to dobrze jest;/
Iza K. (22:02)
chyba tak bo to madrze brzmi
Iza K. (22:02) :)

—–

-PRAWDA-

XXX (19-10-2002 2:10)
faceci są chorzy z załozenia
XXX (19-10-2002 2:11)
lubia widok macania sie
XXX (19-10-2002 2:11)
lubia widok babki
XXX (19-10-2002 2:11)
jeszcze lepiej – dwóch
ZZZ (19-10-2002 2:11)
w glebi duszy, jestesmy lesbijkami

663.jpg

..:: Virus Pattern ::..
soot me over
feel me naked
soot me over
feel me escape

667.jpg

..:: Neon Eve ::..

-ANIMAL INSTINCT-

Ja (19-10-2002 2:17)
widzisz? kazda kobieta, takze ma w sobie cos z lesbijki
Ja (19-10-2002 2:18)
nie ma zahamowan co do innej kobiety
Ja (19-10-2002 2:18)
to takie pierwotne ;)

—–

-WSZYSTKEI ONE JESZCZE TAK..-

[02:02:30] SkyAce> http://wciaz-jestem-dziewica.blog.onet.pl/
[02:03:11] Mosquit> rotfl :D
[02:03:52] SkyAce> zawsze podejrzewalem, ze z userami onetu jest cos nie tak
[02:03:56] SkyAce> teraz jestem juz pewny

—–

-PRZERWA W DAWANIU KORKOW-

Ola H. (18:08)
musze leciec na razie..
froger3 (18:09)
XD
Ola H. (18:09)
bo uczen na razie sika…
Ola H. (18:09)
ale zaraz przestanie

668.jpg..:: TV Ate His Friends ::..

boys go to jupiter to get more stupider
girls go to mars, become rock stars
boys go to jupiter to get more stupider
girls go to mars, become rock stars
boys go to jupiter to get more stupider
girls go to mars, become rock stars
boys go to jupiter to get more stupider
girls go to mars, become rock stars

665.jpg..:: Nominativ ::..

-SZEK’S'PAJR’e-

[21:13:27] MaRguines> Ofelia: Aaaaaa Hamlecie, stryj twój nie przyjdzie.
[21:13:27] MaRguines> Hamlet: Cóż go mogło zatrzymać?!
[21:13:33] MaRguines> Ofelia: Nie uwierzysz. Po prostu ma cię w dupie.

—–

-NeOSZCZECIN SITI-

XXX (19-10-2002 2:04)
jak dla ciebie dwie baby w strojach kroliczka to lesby
Ja (19-10-2002 2:04)
raczej
Ja (19-10-2002 2:05)
popatr, gdzie wskazuja
XXX (19-10-2002 2:05)
to kluby nocna to same lesby pracuja?
Ja (19-10-2002 2:05)
wskazuja na obrazek
XXX (19-10-2002 2:05)
chyba na twoją brode
Ja (19-10-2002 2:05)
na ktorym ona opiera glowe na jej piersi i sie rumienia obie
XXX (19-10-2002 2:06)
to jest lesbijstwo
XXX (19-10-2002 2:06)
oczywiscie
XXX (19-10-2002 2:06)
klepnij kolege w plecy i jestes gejem
Ja (19-10-2002 2:06)
nie, jak ja siade kumplowi na kolanach to jest Prawdziwa Meska Przyjazn
Ja (19-10-2002 2:07)
albo polozyc glowe na kroczu?
Ja (19-10-2002 2:07)
piersi to piersi
Ja (19-10-2002 2:07)
to nie sa plecy :)
XXX (19-10-2002 2:07)
sluchaj
Ja (19-10-2002 2:08)
mow, XXX :)
XXX (19-10-2002 2:08)
obejmuja sie dziewuchy przy powitaniu np?
XXX (19-10-2002 2:08)
to sie silą rzeczy czym stukają?
Ja (19-10-2002 2:08)
i wsadzaja sobie glowy w piersi?
Ja (19-10-2002 2:08)
to moze w szczecinie takie zwyczaje ;)

—–

-KTO PIERWSZY TEN..-

froger3 (5:00)
a numer XXX masz?:>
froger3 (5:00)
na GG?:>
Magda J. (5:00)
nie – tylko jej chłopaka :)

664.jpg

..:: For Bikes ::..
come on down down to the river
come on down and jump right in
come on down i dare you to win now
come on down and down my friend
come on down and jump in the river
come on down and jump right in yeh

-=NOTKA ODAUTORSKA=-

-W sumie to sie lekko wkurwiam ze tak rzadko upy nowe w tym miejscu sa. Wielu z Was juz pewnie nawet o nim zapomnialo. I nie dziwie sie(Bo jak glosi stare eskimoskie porzekadlo : „Kto stoi w miejscu ten sie cofa, traci publike i znizki do Pizzy Hut„) wogole. Zreszta, gdyby ktos cos chcial bedzie mnie mogl dorwac najprawdopodobniej na BACE.
- Became addicted to eMule.
- Chcialabym zeby doba miala 48 godzin.
- „Mangowe” oficjalnie padlo. Jakos zawsze uwawalo sie wyrwac temu „kaszalotowi” ze stanu stagnacji, ale tym razem na to sie nei zapowiada.
- B.A.K.A. stanela pod znakiem zapytania. Dosc prawdopodobnym jest ze pani mgr O. bedzie chciala w tym czasie przeprowadzic kolo.
- Tylko w Biedronce mozna kupic komplet kosmetykow pod prysznic za jedyne 5 zl. I napoje Vivat za 1,50. 1,5 litra…
- animeNet wstal. Or should I say, podniesli go, wystawili na pokaz i ludzie smieja sie z tego co pisali pare lat temu.
- Zajelam sie czyms co porzycilam dawno temu i myslalam ze nigdy do tego nie wroce. Burzu mozguje(1) na temat komiksu, a dokladniej jednoplanszowki, ktora mam zamiar wykonac. Kiedys, ale nie w odleglej przyszlosci.
- Studenckie zycie jakos mi sie nie udziela..Mily byc kobiety, wino spiew i demolowanie akademikow a zastalam bieg do xero i wyszukiwanie potrzebnych slowek przeplatane z perfekcyjnie brzmiacym brytyjskim akcentem. ;)
- Jesien pełna geba. Zarowno czuc to w pogodzie, w butach(czas zzalozyc srednio lubiane glany) jak i widac na ludzkich twarzach, na ktorych mozemy zauwazyc ten klebiacy sie niesmak i zdegustowanie.
- Ktos chetny na zakup plyty the Offspring?
- Dziwne to, ale zauwazam powoli powrot do stanu sprzed 4 lat. Pod kazdym wzgledem.
- Musze sobie wbic do glowy: nie moge wchodzic do Camden Town oraz jakiejkolwiek ksiegarni nie posiadajac 6000 w portfelu. Za duzo ubran, komiksow, butow i pierdolek, ktore chcialabym kupic. Ach, ta moje konsumpcyjna natura…
-Stwierdzialm ze gdybym byla facetem mialabym dluga brode. Nie chcialo by mi sie jej golic co rano i tak by zostala. O.
- Juz ktoras noc z rzedu usypiaja mnie Boards Of Canada(a w szczegolnosci perełka: „Wildlife Analysis”, ktora mimo ze trwa niewiele, bo lekko ponad minutke, mogłaby byc spokojnie rozciagnieta do 30 minut..), ktorych muzyka dziala na mnie podobnie jak FSOL. Po prostu nareszcie FSOL i ich „Papua New Guinea” ma nareszcie nowego „sasiada” w rankingu: „Music Has The Right To Children„. Modest Mouse i Dead Can Dance tez gdzies sie tam w WinAmpie pałetaja. Kojąco działa tez Faithless i Sonic Youth. Oba zjawiska nareszcie poznaje całosciowo…
-Przepadam za krewetkami. A przepadam za nimi tak bardzo ze moge ich zjesc bardzo duzo. Naprawde.
- Na urodziny dostalam to co kazda kobieta winna od swego mezczyzny otrzymac: rózowy portfel i podrecznik do Photoshopa 7 ;)
- Hello Kitty and Kerropi became my obsession :)
- Normalnie moj faworyt na ten up: CH.W.D.P. BlOg. Pierdolnijcie mu taga…

(1) A taki moj neologizm

658

..:: Funny Guy ::..
When you kiss the base of my spine
Make my body into your shrine
You give me this feeling deep inside
One that I can no longer disguise
While other snakes just shed their skins
Fucked holes pointing out my sins
Even though I realise that history’s not on my side
Even though I realise the pioneer skin still curls up in my eyes

-FAT FEVER-

Ja (6-04-2004 23:32)
XXX juz wie, ze schudniesz?
Ja (6-04-2004 23:32)
ale mozesz byc przez to mniej „mieciutka”
Ja (6-04-2004 23:33)
moze przestac cie kochac
ZZZ (6-04-2004 23:33)
no wiem
ZZZ (6-04-2004 23:33)
obloze sie smalcem
ZZZ (6-04-2004 23:33)
„jak za starych dobrych czasow”

—–

-ORIGIN OF LOVE-

Ja (13-09-2004 14:31)
dzisiaj w nocy przegladalem moje stare zdjecia
Ja (13-09-2004 14:31)
poskanowac ci z roznych lat?
XXX (13-09-2004 14:31)
cute
Ja (13-09-2004 14:31)
bylem grubasem, bylem paramilitary dude, bylem mrrroczny
Ja (13-09-2004 14:32)
zajebista podroz w przeszlosc
Ja (13-09-2004 14:32)
teraz jestem nerdem

656

..:: Layout Fever ::..
If I don’t go crazy, I’ll lose my mind
I saw a life before me but now I’m blind
I wanna go to heaven, never been there before
I wanna go to heaven, so you give me some more

662

..:: The Devil ::..

-PRZECINAJA KSZTALTY FALLICZNE-

Ja (23-09-2004 9:56)
rysujesz czasem obiekty falliczne?
XXX (23-09-2004 9:57)
nie zdarza mi sie
XXX (23-09-2004 9:57)
zbyt czesto

—–

-STATUE-

[07:48:37] utek> Podczas nieobecnosci meza, zona oddawala się lozkowym rozkoszom ze
swoim kochankiem. Nagle slyszy, ze drzwi fromtowe się otwieraja i wraca maz. Szybko
wymyskila jak wybrnac z klopotliwej sytuacji – wysmarowala kochanka olejkiem,
posypala talkiem i kazala mu stanac w kacie sypialni.
[07:48:43] utek> -Nie ruszaj się dopoki nie powiem” – powiedziala.
[07:48:45] utek> Wchodzi maz i pyta co to takiego.
[07:48:48] utek> „To nasza nowa statua” – odpowiada zona – „Kowalscy za rogiem taka
maja wiec tez sobie kupilam.”
[07:48:51] utek> Maz przyjal w milczeniu tlumaczenie zony i nie poruszal wiecej
tego tematu. Obudzil się maz nad ranem, zszedl do kuchni i po chwili wrocil z duza
kanapka i butelka piwa.
[07:48:54] utek> „Trzymaj” – mowi do kochanka-statuly – „Ja u Kowalskich stalem
przez 3 dni i nikt mi nawet szklanki wody nie podal.”

555

..:: Same Shit ::..
Flying high upon the gallows
Too messed up to step out of the shadows
A drugged up heart that knows no sorrow
Rescued from this deep dark hole
Stick on these boots and sharpen the nails
Time is nigh for you leather girls
Maybe we should end this race
Vanish while we cannot leave no trace

660.jpg

..:: Balonik ::..

-WHO KONWS WHAT’s THAT?-

XXX (17:01)
jak dostane smsa
XXX (17:01)
to obstawiamy z bratem
XXX (17:01)
czy bedzie „fap fap fap”
XXX (17:01)
zawsze wygrywam

—–

-FANBOYS SHALL SUFFER!-

Ja (20-09-2004 9:37)
ty naprawde nie lubilas aeris?
Ja (20-09-2004 9:37)
pewnie z barretem poszlas na karuzele
XXX (20-09-2004 9:38)
nie pamietam
XXX (20-09-2004 9:38)
ale aeris nie lubilam
XXX (20-09-2004 9:38)
nie tak, zeby ja zabic
XXX (20-09-2004 9:38)
ale…niech sie buja
Ja (20-09-2004 9:38)
czemu?
XXX (20-09-2004 9:39)
chce zeby w filmie rozwineli watek
XXX (20-09-2004 9:39)
cloud x sephiroth
Ja (20-09-2004 9:40)
fangirl

605

..:: Doingz ::..
If I don’t go crazy, I’ll lose my mind
I saw a life before me, but now I’m blind
See one-arm film stars on alien beaches
Potted gold and tattooed faces
Harrison murals on the corner, tupperware boxes full of hops
Diazepam dreams there catching streams
Paper dinosaurs flash blue and green
Still I’ve got a flash-bulb head
Still I’ve got a flash-bulb head

657.jpg

..:: S + V ::..

-BASIC, SIMPLE BUT STILL-

[22:43:28] @Vulcan69> Przykazania dla mężczyzny
[22:43:29] @Vulcan69> 1. Nie będziesz traktował kobiety jako istoty równej. Jej
wypukłości
[22:43:29] @Vulcan69> zauważał i doceniał będziesz, bo inaczej na srogą zemstę się
narazisz.
[22:43:29] @Vulcan69> 2. Tłuc kobiety swojej ręką twoją nie będziesz, ani rózgą,
ani innym
[22:43:29] @Vulcan69> rekwizytem mogącym służyć biciu. Siły swe męskie ku
zdobywaniu innych
[22:43:30] @Vulcan69> kobiet zachowaj.
[22:43:31] @Vulcan69> 3. Winy swoje wobec kobiety twojej zawsze sobie odpuszczaj.
Pierwej
[22:43:33] @Vulcan69> wielbłąd przejdzie przez ucho igielne niźli doczekasz się
tego od niej.
[22:43:36] @Vulcan69> 4. Nawet w alkowie ze szwagierką ujrzany, zaprzeczać
będziesz. Flirtu i
[22:43:38] @Vulcan69> romansu w każdej sytuacji się wyprzesz.
[22:43:39] @Vulcan69> 5. Nigdy nie będziesz kłócił się z kobietą twoją. Nie
będziesz bowiem
[22:43:41] @Vulcan69> języka strzępił nadaremno.
[22:43:43] @Vulcan69> 6. Komórkę swoją przed obcowaniem cielesnym zawsze wyłączał
będziesz.
[22:43:45] @Vulcan69> 7. Jeśli kobietę swoją pragniesz rozpalić, o zapałkach
zapomnij.
[22:43:47] @Vulcan69> 8. Jeśli kobietę swoją należycie rozpalisz, los ci w
dzieciach nagrodzi.
[22:43:49] @Vulcan69> 9. Żadnej kobiecie która warta tego jest, przepuszczać nie
będziesz, bo
[22:43:51] @Vulcan69> skurczu prostaty się nabawisz.
[22:43:53] @Vulcan69> 10. Nigdy nie będziesz kłamał kobiecie swojej, chyba że dla
dobra
[22:43:55] @Vulcan69> publicznego.
[22:43:58] @Vulcan69> 11. Kuchnię kobiety twojej chwalił będziesz, nawet gdy zupa
przypalona i
[22:43:59] @Vulcan69> słona jest.
[22:44:02] @Vulcan69> 12. Jeśli zupę takową kobiety swojej po dwakroć pochwalisz,
na zbliżenie
[22:44:03] @Vulcan69> cielesne zasłużysz, piwo dostaniesz, i pokój będzie z tobą.
[22:44:05] @Vulcan69> 13. Nie pozwolisz utrzymywać się kobiecie twojej. Chyba że
praca tobie nie
[22:44:07] @Vulcan69> służy.
[22:44:10] @Vulcan69> 14. Łysiny swojej nigdy wstydzić się nie będziesz. Zważ wszak
że księżyc
[22:44:12] @Vulcan69> także odbitym światłem świeci.
[22:44:14] @Vulcan69> 15. Nie będziesz obcował cieleśnie z dwiema i więcej
kobietami naraz. Chyba
[22:44:16] @Vulcan69> że sam los tak ci poszczęści.
[22:44:17] @Vulcan69> 16. Nie posadzisz kobiety twojej za kierownicą samochodu
twego, chyba że
[22:44:19] @Vulcan69> źle życzysz kobiecie, i jeszcze gorzej samochodowi twemu.
[22:44:22] @Vulcan69> 17. Ciepłego piwa nigdy pił nie będziesz, bo się kataru
kiszek i hemoroidów
[22:44:24] @Vulcan69> nabawisz.
[22:44:27] @Vulcan69> 18. Do alkoholu nieletnich, członków AA i chorych przymuszać
nie będziesz,
[22:44:28] @Vulcan69> bo grzech to, na honorze plama i trunków marnowanie.
[22:44:30] @Vulcan69> 19. Dyskretnym będziesz. Gdy do basenu nasiusiać zechcesz, na
trampolinę
[22:44:32] @Vulcan69> wchodził nie będziesz

—–

-SLURP-

Ja (10:11)
widzialem cie NA ZDJECIACH
Ja (10:13)
…fap fap?

590

..:: Bicz ::..
If I don’t go crazy, I’ll lose my mind
I saw a life before me but now I’m blind
I wanna go to heaven, never been there before
I wanna go to heaven, so you give me some more

659

..:: Frozen ::..

-BAND OF BOTHERS-

[23:30:39] @MaRguines> wiecie jakie buce jezdza na drogach
[23:30:58] @MaRguines> wlezie taki w audi
[23:31:06] @MaRguines> i sie wlecze 90
[23:31:12] @MaRguines> a jak go matizem wyprzedzisz
[23:31:24] @MaRguines> to siedzi ci na ogonie ponad 50 km
[23:31:27] @MaRguines> i sie czai
[23:31:36] @MaRguines> wyprzedzic nie wyprzedzic
[23:31:50] @MaRguines> no myslalem ze stane na awaryjnych i mu zajebie

—–

-THE BLACK-

XXX (16-09-2002 5:48)
do murzynow mam szczegolna niechec
XXX (16-09-2002 5:48)
dwaj mieszkali w tym samym domu co ja
XXX (16-09-2002 5:49)
niewazne, ze ja koncze prace w przedziale 3 – 7 rano
XXX (16-09-2002 5:49)
o 9 musza walic jakies murzynskie rytmy na cale basy
XXX (16-09-2002 5:49)
albo gadaja w nocy
Ja (16-09-2002 5:50)
w 1 pokoju z nimi spalas? O_o
XXX (16-09-2002 5:50)
ty chory
XXX (16-09-2002 5:50)
mialam pokoj nad nimi
XXX (16-09-2002 5:50)
w sumie to strych taki byl
XXX (16-09-2002 5:50)
wlazilo sie po drabinie
XXX (16-09-2002 5:50)
drzwi nie bylo nawet
XXX (16-09-2002 5:51)
co sie darli to slychac
Ja (16-09-2002 5:51)
a nie wlazili?
XXX (16-09-2002 5:51)
raz wlazl jeden
XXX (16-09-2002 5:51)
na drugi dzien spalam z nozem Samurai
Ja (16-09-2002 5:51)
faj-nie
XXX (16-09-2002 5:52)
oni tam cos ode mnie chcieli
Ja (16-09-2002 5:52)
a z turkami o co?
Ja (16-09-2002 5:52)
ciekawe co :P
XXX (16-09-2002 5:52)
no jak w barze
Ja (16-09-2002 5:52)
aa
Ja (16-09-2002 5:52)
ty bylas barmanka, ja?
XXX (16-09-2002 5:52)
turki, jak jestes w barze tureckim, maja cie automatycznie za prosta tutke
XXX (16-09-2002 5:53)
ano
Ja (16-09-2002 5:53)
a araby?
XXX (16-09-2002 5:53)
jakbym sie i ubrala w dresy rozciagniete brata, to i tak ” jestes piekna chodz na disko”
XXX (16-09-2002 5:53)
to samo
XXX (16-09-2002 5:54)
tez przychodzili do baru tureckiego
XXX (16-09-2002 5:54)
i marokanczycy
XXX (16-09-2002 5:54)
te disko to cudowny tekst, o 3 w nocy nie ma tu zadnego disko

Come along nice, come along dead
Scorpio rising, and paint it red
A psychic equalizer in your head
Come along nice, come along dead
Scorpio rising, and paint it red
A psychic equalizer in your head

661.jpg

..:: Strin’ ::..

-=NOTKA ODAUTORSKA=-

- Czlowiek oswaja sie ze zmeczeniem powoli, az dochodzi do takiego punktu ze przechodzi granice a zmeczenie staje sie po prostu uciazliwym bolem nog. Nie jest to zbyt korzystne dla mojego zdrowia(*), ale nikt nie mowil ze bedzie latwo. Albo wroc…Tego ze bedzie latwo nawet sie nie spodziewalam, ale po minach ludzi na roku widac ze niektorzy tak;) Najbardziej rozbawil mnie zarzut o to ze „no jak to byc moze ze tu dzwonkow nie ma..”.
- Wielkie dzieks dla G. za logi;)
- Przez jakis czas mniej bedzie rysunkow(**) a wiecej zdjec i przerobek tychze. Po prostu opierdalam sie nad ksiazka pana B.D. Graver’a i probuje zrozumiec co ta mała(***) pozycja pragnie mi przekazac, dlaczego to sie psize tak a nie inaczej…
- Wszelakie problemy z komunikacja w Gdansku daly sie we znaki. Dobrze ze ten caly „transportowy burdel„(jak to ladnie okreslil jakis pan w SKMce) trwal caly 1 dzien. Wogole, fajnie sie patrzy jak 300 osob probuje wejsc do jednego autobusu…
- W WinAmpie dyskografia Boards Of Canada, Death In Vegas, nowy Kazik, And You Will Know Us by the Trail of Dead, Marek Bilinski i Papa Dance. Boards Of Canada to cieple elektroniczne dzwieki, ktore pomagaja mi przezyc jakos te chlodne jesienne dni i niczym cieplu koc, otulaja w momentach gdy z okna wieje zimny wiatr. Death In Vegas jest strasznie niespojne i po poznaniu wszystkiego co Ci ludzie stworzyli mozna miec wrazenie ze tak naprawde nie wiedza co chca robic z muzyka:) Nowy Kazik to masakra, ktorej nie da sie sluchac(przynajmniej ja nie moge;/). Mimo ze wymeczylam CD parenascie razy nie ma w niej magii nagran poprzednich…Papa Dance jest tu przez przypadek, bo tak bardoz lubie te elektroniczne przejscia w ich piosenkach ];> A za Trail of Death dzieki Baton :) Milo sie ich slucha bo prozaicznei mowiac, graja fajniei melodyjnie(o ile mozna to tak nazwac)
- Plusem moich studiow jest to ze wyrobie sobie kondycje. W koncu bieg na SKM(dodajmy ze z przeszkodami) łatwym nie jest. A samo SKM przed 8 rano jest wrecz cudowne: standardowy bieg po zycie(w wersji dla mlodszych: bieg do szkoly), albo konkurs „jak przecisnac sie do wolnego miejsca gdy na drodze napotykami 4-5 os/m^2„…
- W nastepnym upie bedzie wiecej…
- W sumie to nadal zaczelam zastanawiac sie czy w sumie warto bylo isc na te studia. Ot tak sobie taki maly cien niepewnosci(or should I say pierwsze zajecia) przeslonil mi prawie krystaliczna dotad wizje. Moze trzeba bylo jednak isc na cos innego a potem zabrac sie za ten licencjat…

(*) Ach, jak milo ganiac po 3City z 38 stopniowa goraczka, zahaczajac o rektorat, Wydzial Zarzadzania w Sopocie, pare SKMkowych dworcow, jeden wyklad i parenascie minut w bibliotece.
(**) Albo wcale bo ja w przeciwienstwie do niektorych polskich wydawnictw mangowych nie wypuszczam hujni(a tylko taka obecnie u mnie na dysku w katalogu „DO DODANIA” lezy.
(***) Aczkolwiek dosc droga.

653

..:: Brush On The Sky ::..
Save some face, you know you’ve only got one
Change your ways while you’re young
Boy, one day you’ll be a man
Oh girl, he’ll help you understand
Smile like you mean it
Smile like you mean it

593

..:: Another Brick Off The Wall ::..

-LUCK BICZ-

Liar (7:27)
” ¸’ ¸. ” — — ” .,”·¸ ”·¸
¸’ ¸. ” — ” .,”·¸ ‚, ‚,
‚; ·” ¸.· ·” ¸.·”¸·”·¸ ; ; ;
‚; ¸· ¸· ; ; ¸” ‚, ¸ ‚, ;
‚; ; ; ‚, ‚·,’·,’· ;¸…., ; ;,’ ¸’
; ‚, ‚ ¸ ¸’· ””´; ; ””´ ; ,’´ ,’
; ‚, ‚,’ _””_ ‚; ,’ ;
‚, ‚, ‚, ‚·. ”·:::::·” ¸.·’,’ ;
‚, ‚, ‚ ”·.¸ _ ¸ .·”,·’ ,’ ¸”
¸.–’·, ‚·, ‚·; .·”¸.·¸·’ ,·’ ¸” ; ; ; ;
¸·’ ¸.’·¸’· ‚ ·” ¸·’¸.·’¸·’¸·’; ” ” ” ;-,
‚; ¸.·’ ¸ . · ·’·” ” ” ¸; ‚, ¸.’
‚;.·’- ” ,’ ‚, ¸.·”’ ;
¸ · ”— ¸ ·”— —” ·, ‚, ”; ‚; ¸”
,’ ¸ ¸· ; ‚, ,’ ; ,”
¤ ¸·’ ¤ ,’ ”; ‚,’;
‚¸ ¸ .’ , ¸ ” ¸.;: .: ‚,’,
‚· ¸ · ” ‚; ‚ .¸ ¸ ·” ¸·” ,’:. :: ‚,;
;:. ; ;. ” ” ¸·’ ;:: :· ;
‚,::. ; ‚,:. .:’ ¸·’ ‚;:: : ,’
‚,:· ‚, ‚·, :: ,’ ”, ¸.·’
‚,: ‚, ”·, : ; ‚·¸¸¸.·’
to jest dziwka szczescia rozeslij ja do 10 kumpli a bedziesz mial darmowa dziwke w ciagu 1 miesiaca

—–

-BLEEEE-

ZZZ (5:07)
Pidzama mi sie z 1 kojarzy po tych wakacjach
ZZZ (5:07)
jak lezalem zjebany po imprezie kolo 3-4 a moja kumpela pusazczala non stop jedna plyte
ZZZ (5:07)
zygalem juz pidzama ;p
ZZZ (5:07)
doslownie i w przenosni XD

—–

-STH IS NOT RIGHT-

[12:44:15] ZZZ> XXX!!
[12:44:36] XXX> czo?
[12:44:45] XXX> bo ide
[12:44:48] ZZZ> stress mnie oblecial!!
[12:44:50] ZZZ> co mam robic!
[12:45:02] XXX> zwal se
[12:45:07] XXX> ;)
[12:45:58] ZZZ> juz 3cia osoba mi to mowi..
[12:46:00] ZZZ> cos w tym jest..

654

..:: Fuzz Whizz ::..
Looking back at sunsets on the Eastside
We lost track of the time
Dreams aren’t what they used to be
Some things sat by so carelessly
Smile like you mean it
Smile like you mean it

655

..:: Evil Genius ::..

-DORK-

[09:46:37] joyu> inaczej Japonia
[09:46:41] joyu> Kraj Kwitnacej Wisni
[09:46:50] joyu> cos jeszcze potrzebuje
[09:47:31] OMGXD> Land Where Rape Is Not Crime

—–

-TAKE A LONG RUN-

Bardiel (5:35)
w sumie to byl nasz pierwszy dluzszy raz przez GG XD
Bardiel (5:35)
jakkolwiek to zabrzmi :D

—–

-COSTNER WOULD ASK OR COPYRIGHTS-

XXX (2-01-1999 4:58)
widzialem indiancow dzisiaj
XXX (2-01-1999 4:58)
przyjechali z andow i udaja siuxow
XXX (2-01-1999 4:58)
bo to jest bardziej trendy
XXX (2-01-1999 4:58)
tancza tatanki
XXX (2-01-1999 4:59)
z tanczacego z wilkami chyba wzieli tance
XXX (2-01-1999 4:59)
ale bez wilkow
froger3 (2-01-1999 4:58)
ó..gdzie?
XXX (2-01-1999 4:59)
przed empikiem :>
froger3 (2-01-1999 4:59)
teraz trendi sa eskimosy
froger3 (2-01-1999 4:59)
bo zima idzie to cieplo sie ubierac 3ba

649

..:: Okno PCV ::..
And someone is calling my name
From the back of the restaurant
And someone is playing a game
In the house that I grew up in
And someone will drive her around
Down the same streets that I did
On the same streets that I did

652

..:: Kaczorki ::..

-NON-INTERACTIVE-

Ja (14-09-2004 11:50)
czemu nie lubisz kotow?
Ja (14-09-2004 11:50)
kawaii nekochan
XXX (14-09-2004 11:50)
sa wredne
XXX (14-09-2004 11:50)
i malo interaktywne

—–

-SHIT HAPENEZ-

[11:43:23] kurwa gdzie ten agit
[11:43:27] mam do pogadania
[11:45:26] moze umarla
[11:45:29] to sie zdarza

—–

-PIESZCZOTY-

Ja (2-08-2004 21:38)
moj ojciec do matki: „ta tlusta swinia mala”
Ja (2-08-2004 21:38)
czulosci
XXX (2-08-2004 21:38)
eww
Ja (2-08-2004 21:39)
jak do ciebie mowi ZZZ?
XXX (2-08-2004 21:40)
no…
Ja (2-08-2004 21:40)
no jak?
XXX (2-08-2004 21:41)
ladniej

651

..:: Animals ::..
Smile like you mean it
Smile like you mean it
Smile like you mean it
Smile like you mean it
Oh no, oh no no no
Oh no, oh no no no

650

..:: Flame Eater ::..

-=NOTKA ODAUTORSKA=-

-Wesele znajomkow przebieglo milo. Oprocz pani z urzedu, ktora niczym robot wymawiala potrzebne formułki i małego zamieszania zwiazanego ze znalezieniem sobie jadlodajnii, wszystko bylo na medal. Pozatym pierwszy raz chyba z moim zyciu spalam w naprawde roznych pozycjach: a to lezac na kocu przy lozku, na stojaco w kolejce do WC, siedzac po turecku itp. Nie fajnie jednak obudzic sie ze slowem „Kurwa” na ustach, gdy czujesz kazda kosc i kazdy miesien. Atmosfera miła jak przy kazdym spotkaniu ludzi ktorzy (niestety) widza sie raz na miesiac lub dwa. Filozoficzne dysputy przeplatane z zartami(tymi wybrednymi i nie) wypelnialy czas a aluzje sypaly sie czesto.
-Dni mijaja na liczeniu przejezdzajacych SKMek i pociagow a takze na naprawianiu klawiatury.
-Cały humor wywialy jesienne wiatry.
-Ucze sie spac w SKM‚kach..
-Obrazek z Luck Bicz moze nie byc widoczny, ale jest fajny…
-The Killers. Sposob na przygotowanie: troszke Interpola, dosc duza dawka Franza Ferdinanta i brytyjskich bandow, popieprzyc amerykanskim punk rockiem tez mozna(ale bardzo malutko). Czyli po prostu kapela, ktora zrzyna od tego co popularne obecnie w niektorych kregach. O dziwo, jak na zrzynke, wychodzi im to bardzo dobrze, aczkolwiek slychac tzn. „inspiracje„;)
-Nie ma to jak zaczac nauke z bulem brzucha(i nadkwasnoscia, ale to inna bajka), ktory ciagle Ci przypomina ze jeszcze jest. Takze reka, ktora zadrzy od czasu do czasu. Rady jak sie tego pozbyc, mile widziane. Nie ma to jak nabawienie sie lekkiej nerwicy..
-Winamp: The Killers, nowy album The Music(sredni strasznie) i The Orb.
-Zastanawiam sie jak teraz upy bede robic jak w ciagu tygodnia seidze na uczelni, a łikend spedzam z moim meszczyzna, z ktorym w ciagu tygodnia machamy sobie z SKMek
-Plan uczelnia zafundowala mi znakomity. Naprawde…Szczegolnie kurwa, ta filozofie na 17.45 w piatek. Pozatym licze na zwolnienie z WF, wyjasnienie paru rzeczy dotyczacych lektoratow, listy ksiazek i wogole fajnych ludzi na wydziale.


  • RSS