Nie ma nic na razie i długo nie będzie.
NIe mam ochoty brać się za coś na co kompletnie nie mam ochoty, a jednaocześnie żal mi kasować to miejsce, gdzie kupa logów jest:)
Niech jest dla potomnych i dla mojego włąsnego spokoju.
Naprawde, w natłoku spraw i całej palety problemów jakie obecnie mam,
myslo mało mnie obchodzi.
Przykro mi.
Od razu mówie że pisze tą notke po prostu żeby wytłumaczyć to dlatego myslo wogóle nie jest w ruchu, polecić Wam wyjebista płyte Jeff’a Buckley’a(tytuł grace) i dodać nowy rysunek.
Wbrew pozorom nie będe pisać jak mizerny muzycznie(bo fajerwerki były fajne:) był wczorajszy koncert dinozaura zjadającego swój własny ogon(czyt. Jarre’a).

Sprawa druga, denerwuej mnie ciagłe utożsamianie mojej pracy TYLKO z mysloDudes, ignorując cokolwiek innego co robie.
Troche to przykre z w całęj masie prac, które narysowałam najbardziej znana jest „Ty huju” i pare inych podobnych.
Może taki mój los:)
Uważam że tworze o wiele lepsze rzeczy i to dół totalny że ludzie miast z pracami, które sa naprawde fajne i poświęciłam im troche czasu, kojarzą mnie z zrobionym w 5 minut rysunkiem.
Te jednak przechodzą prawie nie zauważone:)
I na koniec, paint mnie ogranicza.
Wiem brzmi śmiesznie, ale naprawde nie bawi mnie już formowanei ludzików z kresek i kółek.
Komiks wole rysować, więc jest szansa że powróce do myslo kiedy sprawie sobie tablet(czytaj: w okolicach czerwca przyszłęgo roku) i zmieni ono forme po prostu.
Samo myslo kojarzy mi się z pewnym etapem w zyciu, który uważam już za zamkniety, niestety.
A nie lubie wracać do rzeczy zamknietych i takich które mi sie z nimi kojarzą.

Na tablet zbieram kase w różny sposób,
kombinując byle by nie żebrać.
Są jeszcze dostępne mysloprzypinki, ale w celu zakupów prosze sie ze mną skontaktować:)
Można sobie zamawiać u mnie rysunki9czy to jakiśmyslowaty czy normalny) itp itp.
Wszystko jest do obgadania.
Sponsoring zawsze mile widziany, czego nie ukrywam:)

Może czasem coś będe wrzucać, nie wiem.
Ot taki foch artysty.

Jak ktoś ma ochote na więcej rysunków z serii myslo, niech sięgnie po informator z reANIMacji 4, tam jest ich troche.

Ponieżej zajebisty tribute w wykonaniu PenPen’a(w formacie PNG):

arsehole.png

Na dobranoc:

[23:28:54] Ahmed> zieffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffq
[23:36:26] Ari3l_> Ahmed meczet ci chuju pala

PS. Naprawde, zdziwił mnie odzew ludzi, po tym jak powiedziałam że upów nie będzie dopóki moja osobista sytuacja się nie wyklaruje.
Aż tak to lubicie oglądać? XD
PS2. Zamiast marnować czas na czytanie tego, weżcie załątwcie sobie album Jeff’a Buckley’a – Grace.
Geniusz i tyle.
PS3. Jeżeli macie pomysł na rysunek, jakieś uwagi itp to z chęcią sie z nimi zapoznam. Kontakt na gg ( 5063896 )/ mejla (froger3 @ interia . pl) / lub dzabbe .
PS4. Tak, mam rozjebaną klawiature.